Csomagszállítás feltételei

  • Csomagszállítást kizárólag az előre meghirdetett időben és útvonalon bonyolítjuk. Amennyiben más időpntot jelöl meg vagy a megbízás a jármű teljes kapacitását igénybe veszi, kérje egyedi ajánaltunkat! 
  • Az csomagszállításra szóló megbízás interneten és telefonon történik, a Feladó a szolgáltatás megrendeléséről e-mailben visszaigazolást kap.
  • A küldemény tartalmáért a Büntetőjogi felelősség a Feladót terheli.
  • Szállításból kizárt termékek:
    • Zacskóba, zsákokba csomagolt termékek
    • Kábítószerek, hallucinogén szerek, pszichotróp anyagok,
    • Nem megfelelően csomagolt folyékony áru,
    • Fegyver,
    • Gyúlékony anyagok,
    • Cigaretta és egyéb dohányáru
    • Veszélyes anyagok (robbanóanyagok, robbantó-, és robbanószerek, gyúlékony anyagok, toxikus vagy maró hatású anyagok, radioaktív anyagok, fertőző vagy fertőzésveszélyes anyagok, emberre veszélyes szerek, illetve minden olyan egyéb anyag, amely a a többi küldeményre, utasra, személyzetre kedvezőtlen hatással lehet)
    • Romlandó vagy gyorsfagyasztott élelmiszerek,
    • Emberi maradványok, hamvak,
    • Készpénz, rúdarany, ékszerek.
  • A szállítási megbízás lemondása költségmentesen történhet mindaddig, amíg meg nem kezdtük a csomagok begyűjtését. Meghiúsult kiállás díja a szállítási díj 50 %-a.
  • A Szolgáltató fenntartja a jogot a szállítás esetleges átütemezésére.
  • A Szolgáltató a szállítói szerződés egyeztetése és aláírása után veszi át az árut a Feladótól.
  • A Feladó köteles minden kért információt megadni a küldeménnyel, illetve szállításával kapcsolatban.
  • A nem megfelelően kitöltött Szállítási szerződésből származó esetleges kár a Feladót terheli.
  • A Szolgáltató jogosult tartalmi vizsgálatot tartani, ha jövedéki adós, illetve illegális, vagy tiltott termék szállítását feltételezi.
  • A csomagolás gondossága a Feladó kötelessége. Amennyiben a csomagolás nem felel meg, a Szolgáltató a csomag átvételekor rávezeti ezt a tényt a Szállítási szerződére, ami a későbbi reklamációt kizárja.
  • Kézbesítést csak és kizárólag telefonos egyeztetés alapján kísérlünk meg. Amennyiben a Címzettel nem sikerül kapcsolatba lépni, a Szolgáltató jogosult a kézbeítést elhalasztani.
  • Amennyiben a telefonos egyeztetés sikeres, azonban a Címzett mégsem tartózkodik a megadott címen, úgy minden újabb megkísérelt kiszállás díja a küldeményre vonatkozó szállítási díj 50 %-a.
  • Meghiúsult kézbesítés esetén (pl ha a Címzett a küldemény átvételét megtagadja) a szállítás díjának kétszerese terheli a Feladót.
  • A Szolgáltató a küldeményre felvételtől a kézbesítésig Kártérítési fedezetet vállal. Ezzel biztosítjuk, hogy a Szolgáltatónak felróható károk esetére (gondatlan kezelésből eredő sérülések, a csomag részleges vagy teljes megsemmisülése, elvesztése) kártérítési fedezetet fizet a Feladó javára.
  • A Szolgáltató 250 € feletti kártérítési igényt 50 %-ban pénzben és 50 %-ban szolgáltatásban írja jóvá a Feladó javára.